shopping nerv

Jag vill shoppa. Har hittat massa fina kläder som jag bara vill ha i min garderob och ett par skor som jag inte kunnat släppa sen jag såg dem. Någon som vill hänga med en sväng på stan i veckan eller nästa?

Kan även säga att jag bestämt att inte bli medryttare på Nora. Mest för att det vara blir ca 4månader, sen slutar Nellie plugga här och ska flytta och då Nora med. Med en sån ung häst och med så mycket temprament så skulle jag velat haft mer tid. Speciellt när de första veckorna ändå går bort från ridning och det bara blir leda. Kände att jag hellre la pengarna till sparhögen (eller shopping) och min tid till träning, vänner och Rikard. Tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0