träning och resa

För att börja från början, eller där jag slutade senast: torsdag var skoj. Riktigt skoj. Vaknade trött men inte bakis, vilket var skönt.
Jag och Rikard hade en riktigt mysig kväll igår där vi spenderade en stor tid till att kolla efter resor. just nu står det mellan Bulgarien och Turkiet, och då pratar vi inte Sunny Beach eller Alanya osv. Utan lite lugnare orter. Någon som har något tips eller erfarenhet.

Idag genomförde jag ett pass på gymmet. Asnice! Tatueringen har bara några få skorpor krav och jag kände inte av den alls utom när jag försökte springa lite på löpbandet, så då ka jag ner.
Imorgon blir det liknande grundpass med bröst och mage istället för armar och rygg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0