vill ha vovve

Det är faktiskt stört hur mycket jag har börjat längta efter att ha hund nu det senaste halvåret. Dock vet jag att jag aldrig skulle skaffa hund idag om jag inte visste att den skulle kunna vara hos mina föräldrar när jag har mycket. Men hemma hos mina kära föräldrar finns ju ett problem: vår nuvarande hund som kan vara en mycket bestämd dam. Nu har de flera taxar på hundstallet som kommit in i ett vanvårdsärande. Och jag vill bara kunna hjälpa de små liven till ett bra liv. Antingen hos mig, eller sm jag tycker, har man en hund kan man ha två (mamma och pappa). Stina (vår hund) är ju tax och går generellt bara ihop med andra taxar, så detta är perfekt tycker jag. Eller?
kolla själv här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0