Andras bråk

Klockan 05 så tycker grannarna under mig att det är passande att komma hem. ja att det hörs när porten går igen, det köper jag men att sedan börja spela musik på en nivå så jag kan höra vilken låt det är, det är INTE okej! Dessa "kära" grannar har även en förmåga att bråka, mycket och högljutt samt på tider som inte jag uppskattar: sena kvällar runt 22-24 eller som inatt 05-06. Jag vill inte höra era problem, jag vill inte höra alla fula ord ni kallar varandra, jag vill inte höra att det låter som om ni gör illa varandra fysiskt, jag vill inte höra smällar i dörrar/portar och skrik i trapphus. Deras grannar mitt imot har en bebis, och jag tänka att de är måttligt glada, när bebisen väl sover kan jag anta att man inte vill bli väckt av andra idioter! Dessutom har de en hund som skällar på varenda ljud i trapphuset, halvskoj.

Nej inatt fick jag nog och imorgon blir det samtal till Stångåstaden som är vår hyresvärd. Nu får det vara nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0