En plan tar form

Jag börjar få en plan på mitt liv. Eller i alla fall hur jag vill ha det. Jag har 2,5 år kvar i Linköping. När jag är klar så vill jag om jag har möjlighet få göra något för naturen. Vara volontär eller ha ett sådant jobb. Ja att söka till Sea Shepard vore inte omöjligt. Finns en stor chans att jag gör det om det fortfarande lever då. För tyvärr kan jag inte göra det direkt nu efter kandidaten, även om jag skulle kunna tänka mig att ta ett år off för den sakens skull. Men jag har inte råd med lägenheten samtidigt. Så skolan först, sen! Ja jag har blivit inspirerade av Whale wars, visst jag visste att det fanns redan innan. Har kollat på mycket volontär arbete sen tidigare men det här är ju verkligen det jag brinner för. Vore fantastiskt!

Kika in själva på www.seashepard.org!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0