kaffe är ett måste

idag för att jag ska kunna ta tag i plugget. Kom hem från 2h studier på Vreta vid 12.30 och har vart helt dödstrött efter det. Efter ca 30min i svinstallet så fick jag huvudvärk, den har släppt nu, men ja den miljön är inte hälsosam. Sliter på en som fasiken. Min powerpoint till morgondagens presentation är i alla fall klar och ska nu läsa de sista sidorna i kapitlet och kika på seminariefrågorna.

Imorgon em ska jag med Nellie till hennes häst Nora som jag ska börja hjälpa henne med någon dag i veckan. Hoppas verkligen det ska fungera bra och så. Blir väl mestadels helger för min del. Återkommer med mer info imorgon men så länge kan jag berätta att Nora är ett 6-årigt sto som Nellie haft sen hon var föl. Vart tillfrågade redan för lite mer än ett år sedan om jag kunde hjälpa till men då hade jag 4v och tiden fanns inte. Nu efter jul slutade hennes dåvarande medryttare, så nu frågade hon mig igen. Schemat är ju rätt mycket eget arbete. Så fram tills jag vet hur det bli med Kolmården kna jag hjälpa till!

På måndag blir ridning hos Alain igen. Hoppas hoppas jag får rida Zambrano. Oj vad länge sen det var jag kände så... att jag verkligen vill rida den hästen.


här är han, sötnosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0