mycket trevligt

Eftermiddagen i stallet var supertrevlig. Nellie är så himla trevlig och det känns fantastiskt bra att jag kan vara ärlig från början med att jag kommer känna efter om jag verkligen hinner med Nora, om jag känner att jag inte hinner det ordentligt så får det vara, att jag kanske kommer få jobb på Kolmården. Men i alla fall, jag ska verkligen ge det ett ärligt försök. Nora är verkligen supersöt i alla fall. Lite unghästig å så när man promenerar men inte så det är direkt jobbigt och inte går att hantera. För att vara 5 snart 6 så är hon riktigt stor dock, närmare 170 cm. Haha kan bli spännande när jag är som en lite fjärt på hennes rygg =P

Aja har nu lyckats få referensbrev och intyg från alla präster och Eva =) Så himla bra!

Ska laga mat nu, innan filmkväll hos Elina. Kikar på semifinalen i handboll också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0