nedräkning

Nu har jag 2 dagar kvar att jobba innan jag får vara ledig 2 dagar. Totalt har jag 3 dagar kvar att jobba. Awesome! Dessutom kommer det lite folk imorgon som inte jobbat i jul än som förhoppningsvis har mer ork än oss andra.
Om 5 dagar får jag träffa min fina igen och det ska bli fantastiskt. Vi hade det verkligen svårt där ett tag, men efter det så känns vi så mycket starkare Vi vet att vi har svårt att diskutera saker ibland. Men det brukar ge med sig nu mera och det känns superskönt.

Du är bra för mig. Du gör mig lugn och väger upp allt mitt hetsiga planerande och flängande. Du är en fantastisk trygghet att få komma hem till och ha i mitt liv.

Om 6 dagar åker vi iväg till de norra delarna av landet, mys! Sedan om 9 dagar åker jag och mamma på spa! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0