nyhandlat med mera

Har fördrivit dagen ute i tornby med Rikard. Vart en sväng på IKEA för att köpa lite lampor å sen en sväng till djuraffären där det blev en ny luftpump med filter till akvariet och lite nya fiskar. 4 rosentetror (hade redan 6) och 4 kilstjärts rasboror (hade 8 innan), sedan vart det även tillskott i form av 2 blågurami, en hane och en hona, om han tänker vara snäll mot henne får vi se, annars måste jag köpa en till hona så han inte kan ha koll på båda hela tiden.
Såg handbollsmatchen också, samt fick rycka in och stryka Rikards skjorta när jag väl sett hur han började det hela..

Kvällen avslutades hos Johanna med film i hennes och niklas sällskap. Alladin vart det, en klassiker =) Rikard är ute och svirar, får väl se om han lever imorgon. Gillar inte riktigt att jag känner att min trygghet till honom försvinner när han går ut.. Är väl för att han inte hinner så ofta, så jag inte är van och för att vi aldrig typ festar ihop =( aja imorgon ska jag göra: Ingenting! Utom lite plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0