sen sist

Har det hänt en del. Jag och Rikard hade det fantastiskt uppe i Lycksele. Sista dagen så var vi ute med hundarna och det var hur härligt som helst. Verkligen en upplevelse, och det var riktigt mysigt att stå på släden med Rikard. Jag och mamma har också vart på Hasseludden 2 nätter och det har vart riktigt riktigt skönt. God mat och egen lyx. En kroppsbehandling blev det också så nu är jag len som en bäbis.. typ..

Idag har jag och pappa vart på Willys och handlat allt utom kylvaror till Linköping som jag ska till imorgon. Får skjuts av pappa också vilket ska bli riktigt nice. Är med lite blandade känslor som jag ska åka tillbaka. På ett sätt så ska de bli hur galet skönt som helst, att få tillbaka vardagen, börja träna igen. Men samtidigt så blir det så efter en jul i stallet så känns det jobbigt att lämna den tryggheten, har så fina vänner där. Har det i Linköping med och jag saknar dem hur mycket som helst. Känns bara som det finns risk för att jag kommer vara den enda av mina närmaste där nere som inte kommer hamna med jobb på hg, och få för många kvällar hemma, när de är där. Den enda som inte kan stanna efter stängning... och samtidigt känner jag inget behov av att jobba där, det vore skoj visst, men jag vill att Rikard ska få ha sitt egna, och jag tror det finns annat jag kan göra. Jag är bara rädd för att förlora mina vänner, men jag hoppas och tror bättre om dem. Synd känns det också att Rikard inte lär vara hemma mer än förra terminen.. men men jag får hålla mig sysselsatt.

Jag hoppas på det bästa och så får det bli så bra som möjligt helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0