sista rycket!

Imorgon är sista dagen innan ledighet i 2 dagar. Imorgon är vi ttp 4 pers som ska mocka och torva, johanna kommer vid 8 men ska säkert göra massa annat. Imorgon kommer vi gnälla som fan, men jag ska tänka att sen efter imorgon då får jag sova. Och tacka för det för jag börjar 6 imorgon. Dock får jag sällskap av Josse som har en del att ta igen.. Sen på lördag är sista jobbdagen för den här gången. Men det kommer gå finfint för då kommer jag bara veta att när jag är klar så får jag direkt åka och hämta Rikard =)

De här dagarna har ju gått vägen tackvare att jag jobbat med riktigt bra människor som jag trivs med. Imorgon kommer vi klara med, med lite svordomar kanske.

Aja nu ska jag se whale wars (som vanligt) och sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0