lyckas helg med röda axlar

Helgen har vart riktigt bra. Fredagen på jobbe avslutades med att jag stannade och var med Elin på Tigertour. Det är när man ger gästerna möjlighet att komma riktigt nära tigrarna i en buss med galler i hägnet och så matar man dem som personal genom gallret. Det var riktigt häftigt och trots att jag offeciellt inte jobbade så hade jag ju uniform på mig och fick därmed och mata kissarna =) Riktigt varmt väder så de stora grabbarna var inte framme bara de 3 år gamla honorna och lilla Kalinka på snart ett år, men det dög fint =D
Jobbade sen på årets sista fest på Kårallen istället för Carro.. så det vart en vaken tid på närmare 24h. Sen igår var det dax för sommar-z och hgs fattömning. Riktigt trevlig kväll =D På sommar-z var det fint väder i år igen och jag var duktig och smorde in mig, men glömde såklart ryggen och är nu rätt röd på denna. =(
Idag har det vart en lugn dag, lite i solen. Imorgon ska jag och Rikard ut till hans moster och hälsa på dem och Rikards mamma som är där. Blir antagligen att vi stannar över natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0