Fantastisk kväll och inflytt av liten sak

Igår kväll var riktigt riktigt bra. Efter mycket om och men och velande med kläder vart det helt enkelt shorts (med strumpbyxor) och linne samt converse. Bästa ever! Konserten startade inte så bra men slutet blev bäst. Jag och Emma lyckades ta oss längst fram på en av sidorna och det kändes tryggt med en pojkvän som vaktade mig lite extra om något skulle hända. Kvällen fortsatte som bara de bästa kan och avslutades med Stad i ljus. =) Väl hemma lagade jag lite mat vid 03.30 eftersom jag var galet hungrig och diskade upp det sista efter kvällens middag. Såg gossip girl och inväntade Rikard.
Idag är det mer vår än vad det vart hittills och jag är glad. Vi ska även ta över Rikards katt till mig och Carro och se om hon kan bo hos oss eftersom hon är något understimulerad i Rikards etta. Vi får se hur det går med det lilla monstret. Mitt rum kommer vara fritt från katt i alla fall, tror inte fiskarna skulle uppskatta hennes närvaro direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0