Kaos innan det ens startat

Till att börja med ska jag bara säga att Glee är bäst!

men vidare:
Det känns lite kaos med vårt kandidatarbete innan det ens har startat. Främst för att vår handledare befinner sig på kolmården och typ är världens mest upptagna människa. Vi kommer nog få klara oss mycket på egen hand. Tur att vi är tre grymma tjejer då! Nej prioritet nu är att få bokat ett möte så snart som möjligt så vi kan få detaljer. Tack o lov att jag börjar jobba där om typ 1,5v! Då ska jag headhunta karln på fikarasterna så han inte glömmer bort oss och så ska jag försöka få lite kontakt med skötarna. Tror det kan underlätta för oss (jag hoppas det) att jag kommer befinna mig där massa och kan ta reda på saker lite lättare än via mejl. Post-it lappar for the win! Eller bara hitta folket.

Nehej imorgon är det tenta. Än så länge har jag inte hunnit bli nervös. Jag vet inte känns som om det kommer gå, och gör det inte det så gör det inte det... typ.. äh det MÅSTE gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0