Man mår som man förtjänar

Igår kväll var det inflyttningsfest hos Mia och Tobbe. Det var riktigt trevligt. Jag och Claes hamnade på hg sen och stannade till stängning kl 3 när jag och Rikard gick hem. På väg till hg pratade vi om när i i ettan alltid festade med Kalle och han roomies i deras 4a, att vi hade jäkligt kul. Sen när vi kommer till hg så är dom där, alla utom Kalle då. =) Är glad idag för den där pizzan jag och Emma delade på igår.
Mår väl inte helt kasst idag men inte så att jag direkt är i min bästa pluggform. Just nu skriker magen efter mat, eller snarare bakismat men jag orkar inte fixa. Så det så. om någon vill ge till mig går det bra =)

Kommentarer
Postat av: emmaa

ååh jag skulle ju gått o hängt med er på hg då! fast jag gick hem och sov stenhårt i nästan 9 h istället :D sjukt skönt!

2011-03-13 @ 13:56:00
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0