På väg mot huvudstaden

Efter att ha gått upp helt mördande tidigt (06.30) vilket egentligen är det vanliga men jag har blivit bortskämd så är jag nu på väg till sthlm. Solen skiner ute och det är riktigt nice. Har fått i mig frukost och ser gossip girl. Hade tänkt plugga men det finns inte riktigt utrymme för bok och dator (skyller på det).
Dagens plan blir lite shopping med mamma, en promenad eller löptur och tentaplugg.

För er som inte har koll så kan jag berätta att jag ska "hem" till stockholm för att hälsa på mina föräldrar nu när vi inte är schemalagda och för att kanske hämta ner en bil inför jobbet som börjar om ca 2veckor.

Nu ska jag halvsova vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0