säker på slätten

Jag anlände hem till slätten vid 17 efter lite mindre än 2,5h i bilen. Det gick riktigt bra att köra och det kändes inte så långt så tog allt i ett sträck (kanske dumt men hade ju choklad i bilen).

Fick mitt schema och annan info inför jobbet på Kolmården. Jag kommer inte ha något livde närmaste veckorna, jag kommer inte hinna träna typ och bli en fet klump! Nej jag får verkligen passa på å ta mig den tiden under de dagar jag slutar liiiite tidigare och är ledig. Spännande att jag hade sagt att jag skulle göra mina försök i exjobbet v 14 och 15 å så schemalägger de mig ca 30h/v då ändå. Tur för dem att våra resultat kommer samlas in från videoinspelningar från elefantstallet eftersom vi ska titta på beteendet nattetid eftersom de har flest stereotypier då. Alltså innebär det att jag kan jobba dagtid och kolla igenom videos på kvällarna.

Nej just nu ligger det ett moln med blandade känslor. Det ska bli askul att jobba men jag börja känna en smärre panik inför detta, klarar jag det. Som vanligt: JA! Jag har ju inget förbannat val så DET FÅR GÅ!

Imorgon: tenta (ggggaaaaahhhh!) Nu: Sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0