Är det ljuset jag ser?

Nu är grunden skriven till min exjobbs rapport. Ska läsa igenom en gång till och sen fixa innehållsförteckning (brukar alltid vara ett helvete. Kolla att alla storlekar stämmer med instruktionerna (säkert inte!) och fixa framsida. Jag har två dagar på mig. Det är lungt. Jag är faktiskt nöjd. Jag har skrivit allt nödvändigti, kan säkert trycka in mer (eller jag vet det) men tänker inte göra det om jag inte måste.

Imorgon ska jag få en 5e klass från sthlms innerstad. Det ska bli spännande... jag har hört skräckhistorier från förut om högklackat mm... hmm vi får väl se.

Hörrni snart är det sommar. Fick idag bekräftat min plats i spanien på volontärarbetet då depositionen kommit in till dem! YEEES! Det är det som driver mig framåt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0