lös på stan

Idag vart det en tur till stan. Inga teknikaffärer var öppna så det vart inget kollande av kamera. Däremot kom jag hem med ett träningsband (alltså ett i latex som man kan använda för styrketräning), en bikini (den 4e, jag vet mamma), en bh och en jumpsuit. Jag är nöjd. Vi åt sushi också! Mums

Välhemma averkades en runda i spåret med Rikard. Jag ska väl försöka lära mig konsten av att springa, idag gick det inte fantastiskt. Men jag försökte iaf.

Imorgon börjar våra framläggningar. Ännu har inga kommentarer på min rapport från Mats (aka handledaren) trillat in, men nu vet jag att han inte är död för han var minsann på rapport med ett inslag om vargar.

Och Hejhej till fina mamma på mors dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0