1 dec imorgon

Då har jag fixat en choklad/godiskalender. Letade efter en klassisk chokladkalender på hemköp men nej fanns bara svampbob och bilar och det går fetbort! Så istället köpte jag olika sorters lösgodis (mest choklad) med papper runt och la i en julkalender i tyg som jag fått. Varje dag är en lite strut som det nu ligger en godis i. Dessutom är det för mig krav att se på julkalendern på tv och förra året var det faktiskt okej tycker jag. Kollar fortfarande febrilt på vädersidorna och just nu röstar jag för att yr.no ska ha rätt för då ska det iaf komma någon snöflinga och bli någon minusgrad i veckan och början på nästa.
Letar även efter något mysigt hotell/spa som jag och mamma kan åka till efter nyår eller i mellandagarna. Någon som har ett förslag?


Förra vintern långt upp i vårt avlånga land hemma hos Rikards mamma och deras fina vovvar

Nyår förra året, jag och Adde strax efter tolvslaget. Ja jävlar vad det snöade då. Det var galet mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0