Belöning/motivation

Kalla det vad man vill, men idag behövde jag skriva klart min summary för vår första uppgift som egentligen ska in på torsdag för att kunna åka tidigt till stallet. Japp, den är färdigskriven men ska läsas igenom innan inlämning. Har även hittat lite artiklar för min och Johannas essay.
Som belöning och som var min motivation ska jag nu åka. Ska rida Hebe i första hand så fort Maria kommer hem från hennes jobb. Campino ska borstas och gärna ledtränas och om jag hinner ska jag rida Yawatha, annars släppa han lite i ridhuset. För går det inte att rida på ridbanan känns det inte som någon idé riktigt. Utan då åker jag ut i veckan istället och rider.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0