fantastiska helg

Dagen har vart bra utom en huvudvärk som inte vill ge sig som suttit i sen igår. Never mind. Dagens presentation gick bra och vi fick fint betyg. Ett pass på gymmet vart det också. Vi slutade så jag precis missade att hinna till kettlebells passet 11.30. Kristian som håller i det frågade varför jag inte var med så jag fick förklara läget. Han tipsade även om underground som jag kanske gillar om jag nu gillar kettle. Kristian är en grym tränare och riktigt trevlig.
Jag och Rikard har ätit lite tapas inspirerad middag med lite smått och gott och nu väntar en efterrätt och mario cart!

Såg att hundcoachen Fredrik Steen i sin blogg hade uppmärksammat en artikel vår professor Per Jensen eller Pelle skrivit i expressens hundbilaga. Han tyckte artikeln var bra. Jag undrar vad det stod. Får helt enkelt fråga Pella nästa gång jag träffar honom i skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0