Påbörjad jul

Idag började jag och Cajjo julen. Vi började med adventsmarknaden i gamla Linköping som var supermysig även om det blåste som aldrig förr. Sedan åkte vi vidare till stan för lite fika och julklappsletande. Har påbörjat min julklapp till mamma och till pappa. Per och Rikard kvar sen. eller till Rikard finns det redan en idé =) Per därimot, ja du vad den ungen vill det vet jag inte. Köpte även ett par supersöta tomteörhängen till mig själv.

Väl hemma städades lägenheten och nu är adventsljusstakarna uppe. I köket är det riktig julstämning medan resten av lägenheten bara har stakarna i fönstrena tyvärr.

Hittade även ett par skor som var galet snygga i stan men öve 450 kr för skor är lite väl för mig. Har även letat lite på nätet efter något att ha på mig på nyår och hittade två möjliga klänningar. Dock vet jag inte vad som kommer hända detta nyår men det är ett senare problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0