Serioholic

Jag är helt beroende av serier. Jag är nog inte den enda. Har hållt på med detta enda sen tidiga tonåren men fastnade totalt i OC och One Tree Hill. Även om OTH fortfarande finns så följer jag det inte längre. Idag så gäller Glee och Gossip Girl för mig. Dock är det ju riktigt surt när man är i fas med USA för då måste man vänta på varje nytt avsnitt. Just nu väntar jag på att Samuel från The glee project ska äntra serien som enligt mig tyvärr annars tappat lite i standard.. Gossip girl är inne på 5e säsongen och på något magiskt sätt lever dramat i den serien än. Jag är inte heller ensam här om att vara frälst i Chuck Bass eller mer Ed Westwick. Trots att han själv säger att de flesta gillar hans karaktär och blir rätt besvikna att han inte är en bad boy =P Jaja han gör serien för tillfället för mig!


bilden är härifrån

Nu ska jag krypa till sängs bredvid Rikard som redan lagt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0