skitdag!

Idag har vart helt åt helvete! Började med att vi bestämt att ses i labgruppen klockan 9 så klockan ringde 8. So far so good. Kommer på efter tryckt på snooze ca 08.05 att fan har vi inte förelänsning 8.15? Jorå så sant var det. Så var bara att slänga på sig kläder och ta bilen till skolan. Glömmer att fråga Johanna om hon ska med mitt satans klantarsle så tur att jag har en fin vän som förlåter. Skolan rullar på, jag och Susanna bråkar med spss å så. Inga katastrofer, men inte superduper direkt. Åker för att byta däck. Vilket går käpprätt åt helvete! Vi har säkerhetsbult med speciellt lås som nu är så slitet så de på firman inte vågade lossa dem, eller försöka. Så måste hitta en verkstad för att få upp bultarna. Nu hoppas vi att de i Linköping har tid denna vecka. Annars får däcken åka till sthlm nästa fredag och det fixas där.

Nej nu MÅSTE snön vänta. Men vädret verkar ju vara på min sida där i alla fall.

Har avreagerat mig på pappa som är den som införskaffat dessa "fantastiska" bultar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0