Smygstart av julen

Jag är starkt emot julmust innan första advent. Men igår tog suget efter julmust, glögg och pepparkakor över. Sådär 1,5 i förväg. Men det känns okej. Nu väntar jag på att jag får börja lyssna på julmusik och sätta upp adventsljusstakarna och sedan frossa i julen!

Just nu äts det mögelost och pepparkakor här =)


Förra årets julgran.
Jag är lite av ett kontrollfreak när det kommer till julgranen. För det första: plastgran är en synd! och den som köper en julgran utan mig kommer få märka det.
För det andra: Man klär inte julgranen utan mig och det får inte finnas "tomma" ytor där det inte finns pynt. Det måste liksom vara symmetriskt.
För det tredje: Julgransljusen ska vara så upprätta som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va snygg den nya headern blev :)



Dessutom har jag svart att tro att ar forra arets julgran som hade en datumstampel 2008...

2011-11-18 @ 02:28:19
URL: http://lindisen89.blogg.se/
Postat av: Beaver

Bra rutet Castor! :)

2011-11-18 @ 08:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0