1 down, 3 to go!

Då var en vecka av 4 avklarade på neurobiology kursen. Presentationen idag gick helt awesome! mycket bättre än väntat och alla var riktigt duktiga. Mattias har antingen blivit scitzofren på riktigt eller faktiskt blivit mer pedagogisk. jag hoppas på det senare. För att bli godkänd i kurse måste man få ihop 24p på det 4 presentationerna och 24p på summaries vi ska skicka in. Varje gång kan man få 10p /moment. Idag kammade jag ihop 9 fina poäng för presentationen och det känns sjukt bra!
Har inte ont i halsen men ingen träning för att hoppas att förkylningen vill ge med sig till efter helgen.
Imorgon blir det en sväng till stallet i alla fall =D

Rikard och jag kollar the big bang theory (eller jag tänkte spela zoo tycoon 2) efter att vi ätit en god middag, druckit lite vin och myst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0