åh mitt förbannade klantarsle!

Fan! Insåg när jag kom hem till Rikard efter ett pass på campushallen och dusch hemma att jag glömt mitt halsband i skåpet. Försökte ringa dit och klockan var för mycket för att hinna dit, för de hade redan stängt. Nej, nej, nej! Nu tänker alla vadå det är bara ett halsband, men nej det är inte bara ett halsband. Det har hänget på sig som jag fick av mormor när jag var 11. Jag har haft på mig det varje dag sen dess mer eller mindre och tar bara av det vid fest och träning i princip. Hur kunde jag glömma det?!?! Kommer det inte till rätta känns det som om jag aldrig kommer förlåta mig själv.

Fan, det betyder verkligen massor för mig! Liksom tom Rikard fattad direkt.

=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0