Djurupdate

Helgen har nästan bara bestått av djur för min del.

Till en början så kan jag meddela att det gick bra på Fiahemmet och att jag på fredag ska hämta hem en liten Tassla som ska bli Snacks nya vän. Byta namn komer hon kanske få göra, något som passar med Snacks. Geisha lutar det lite åt nu. Sedan jobbade jag ju ute i Slaka och det gick bra. Vi hade mysstund med karantänkatterna, det behövde dem.

Idag har vi köpt kattlåda å lite sånt sedan har jag spenderat 4,5h i stallet. Jag och johanna longerade de tre pojkarna och det gick toppen. Yawatha var en lite stjärna så snart ska jag börja rida lite också. =D Längtar!

Imorgon bär det av till Kolmården för projekt med vargpojkarna!


På fredag får du komma hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0