effektivitet

Att cykla hem efter ett benpass på gymmet är ingen fantastisk upplevelse. Känner dock att jag vart sjukt duktig hittills idag.

Nu blir det en skön dusch, fixa mat och se senaste gossip girl avsnittet innan jag fixar powerpointen till imorgon och försöker få ordning på vad jag ska säga egentligen.

Det var länge sen jag hade sådär fullpackat i mitt schema som jag har idag. Där jag måste få undan skolarbetet snabbt, utan att göra det dåligt så jag hinner med det jag tycker är roligt och som får mig att må som bäst. Förut var motivationen stallet. Det började redan i 5an när jag verkligen blev aktiv med hästarna. Jag cyklade hem från skolan kanonfort, åt lite mellis, pluggade undan läxor och åkte sen till hästarna, senare vart det så att jag pluggade i stallet innan jag bytte om och på gymnasiet så fick jag plugga undan på mina "stall fria" dagar (vilket var typ 2 st). Effektivitet har vart det jag vart bäst på. Nu börjar den komma tillbaka, nu lockar fortfarande dagar i stallet men även pass på gymmet.

Nu mår jag bra, med mycket att göra fast en klar struktur, med dagar som gör allt värt det!


Förut var de här två i stallet som gjorde att min effektivitet låg på topp, but every good moment comes to an end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0