Framtid

Idag var jag på möte med Pella om exjobb eftersom jag känner att jag har vart superstressad över att alla verkar fixa och ha koll, medan jag inte har den blekaste om jag vill göra, eller snarare jag vill göra allt. Han lugnade mig lite och tyckte att jag ska ta det lugnt eftersom jag tycker så mycket är intressant så kommer vad jag än gör bli intressant när jag sätter mig in i det. Och jag känner igen mig i det. Sedan pratade vi lite och jag nämnde att avel är ju något jag tycker är väldigt intressant och hur aveln påverkar djuren vi har i våra liv. Så vi spånade lite om det och kom på lite idéer. Problemet är att det inte finns någon solklar handledare på LiU för ett sådant exjobb, men bästa Pelle har ju kontakter. Det som var, var att han aldrig funderat på det förut, exjobb med avelsinriktning och han skulle tänka vidare på det och likaså jag om det är något jag vill. Samtidigt så var det ingen omöjlighet.

Men innan man kommer så långt som till ett exjobb ska man klara sina kurser. Idag har gått segt, riktigt segt. jag har fått ihop en introduktion men det var svårt. Gympasset gick desto bättre och imorgon hoppas jag på ett pass kettlebells och färdigskrivande av diskussion samt abstract. Diskussionen känns hur mycket lättare som helst och jag har tankar till den redan. Sen är jag uppe i 5 sidor redan (utan referenser) så ja hur mycket som helst till kan jag inte skriva, 7 +/- lite är det som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0