grått

är vädret idag, är mitt humör och dagen i dag

Låter skoj va? Nej men vädret är sjukt tråkigt. Nästa vecka om det håller i sig från förra året ska snön komma, men enligt prognoserna just nu kommer det vara 6-13 plus nästa vecka.. Hmm gillar det inte riktigt.

Är lite bitter över etologihemtentan. Fick en 4a alltså 7p. Ett poäng från en 5a. Och eftersom man fick 2p om man använt beteendedatan som jag inte gjorde eftersom det stog att man inte behövde använda all data hade jag fått en 5a om jag gjort det. Det hade knappast vart svårt att göra.. Och tycker det kunde stått att det hade gett fördel om man hade använt all data.
Bittert värre.

Halsen känner jag i alla fall inte av idag så hoppas på att förkylningen kom igår, hade sin topp då och är på väg tillbaka nu.


Salsa har hittat en skön sovplats i soffan


Snacks tyckte inte att jag skulle plugga igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0