Hästar och vargar

Nu har vår projektvecka på Kolmården börjat. För min del innebär det att min grupp spenderar tid inne hos vargarna 2ggr om dagen. Inget att klaga över helt enkelt. Idag var jag och Johanna ute med Tommy, Stefan och elefanterna i skogen och fikade. Vi pratade om hur vårt kandidatarbete hade gått mm.

Igår var det även stallet som gällde. Praktikanterna hade redan longerat de tre pojkarna så vi fick sitta på dem igår! =D Red några varv i både skritt, trav och galopp på Yawatha! Han var snäll, men jag kunde inte riktigt stanna eller styra. Men det ska nog bli bättring. Sedan vart det barbacka pass på Zambrano och det gick galet galet bra! Fina fina pojkarna!


Yawatha fick tag på min jacka igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0