hundcoachen och glee mot hemtenta

Ja, att se avsnitten från de gamla säsongerna av hundcoachen och det nya avsnittet av glee lockar hunda tusen gånger fler än att skriva hemtenta.

När jag ser hundcoachen blir jag så galet taggad på att skaffa hund. En hund som jag kan träna upp till agility, i lydnad och mera. Allt det där som aldrig vart med taxen, stallet lockade mer och att vara tonåring. idag längtar jag till jag har tiden till att kunna skaffa en hund som jag kan få forma, som jag kan lägga tid på.

Man kan ju alltid drömma. Nu ska jag skriva lite mer hemtenta. Misstänker att katterna har det bäst här just nu. Salsa sover på två soffkuddar och Snacks i sackosäcken. mitt mantra är på fredag... på fredag, med vänner, lite party och en flaska vin då är det över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0