Livet på Kolmården

Imorgon är sista dagen här. Dagarna är väldigt lika varandra och det händer inte så mycket utöver våra rutiner som består av vargar och plugg just nu. Eftersom det regnat idag så har vi inte gått i parken direkt utan plugget har tagit överhand. Jag har meckat lite statistik med kodatan och de andra skriver flitigt på rapporten. jag och Johanna har även fixat på vår Tgtu uppgift. Nu har jag gett mig för kvällen men de andra i gruppen pluggar flitigt fortfarande.

Annars är det rätt segt här. har kollat upp facebook hundratals gånger typ. Men imorgon är det fredag. Jag och Rikard har planerat in myskväll med ost, räkor och vin och våra två katter. Hämtar lilla tassla imorgon som antagligen ska få heta salsa.


jag å min fina i somras i frankrike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0