stress varvat med stall

Nu börjar stressen som jag känner inför veckan infinna sig. Har så förbannat mycket i skolan och jag vet inte hur jag ska lyckas få klart en rapport med gruppen och förbreda redovisning och hålla den och skriva på rapporten till hemtentan. Har en rätt saftig klump i magen just nu och det känns inget vidare alls.

Pausade i alla fall från allt lite med en kväll i stallet, den enda innan helgen denna veckan. Hade Yawatha lös i manegen och vilka framsteg. Inga sparkar och han backar när jag ber honom och när tillåts följer han mig som en liten vovve. På bara några veckor så har han gått från en liten illbatting till ett hjärta. Från att bita i kläder och allt till att ha full koll på vad jag ber honom om. Han är helt fantastisk! Red Zambrano också, gick rätt bra och vi fick träna på byten. Det gick fram i alla fall så jag är nöjd.

Borde försöka slänga in ett träningspass i veckan också om jag ska fortsätta vara människa. Får ju så mycket energi från den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0