Tiden går fort när man har roligt

Helgen har bara svept förbi. Men den har vart bäst. Bara stall och mys, precis som jag vill ha det.

Det gick rätt bra i stallet idag. Yawatha släppte igenom lite idag i högersidan, men inte helt som jag ville. Men men, däremot tog han förhållningar bra och lyssnade bra för skänkeln. Imorgon får han vila och bara pysslas så blir det ev något pass i veckan och sen till helgen igen.

Snacks och Salsa får nu vara tillsammans i lägenheten. Jag och Carro har hägnat in balkongen också. Vi har vart så duktiga så. Snacks försöker nu jaga Salsa och förföljer henne överallt och Salsa tycker det blir lite mycket. Jag förstår det, först imorse fräste katten åt henne och nu vill hon bara vara på hela tiden. Så Salsa fräste tillbaka och Snacks sprang därifrån. Så än så länge går allt över förväntan =D.

Nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0