2 dagar på slaka

Jag gick med mitt första pass på slaka igår. Riktigt trevligt var det och för första gången var jag uppe i karantänen. Det ser nämligen inte ut som vi har så mycket katter inne nere på besöksplan men uppe på karantän har vi flera små liv. Det är helt fullt och mestadels är det kattungar som om några veckor kommer vilja hitta nya hem. Vi får se om en får bli kompis till Snacks. En försiktig kille blir det i så fall. Hon skulle må bra av en lekkamrat. Idag så var jag ledig på em och åkte och tränande och sen åkte jag ut för att gå med. Dock vart vi bara två så jag jobbade på som ordinarie och det gick superbra. Promenerade först ut med inackorderingsvovven Alva en lite mellanpudel som var supertrevlig. Sedan så var det samma rutiner som igår.



Förstår ni hur jag ska klara att inte ta med en hem?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0