30/9

Idag har vart en rätt produktiv dag. Var på möte med studierektorn för biologi och Malin pga TGTU kursen. Ja jag tänker inte ta upp skiten här men skit är det. Sedan vart det ett pass på gymmet, det var nice. Bröst, lite ben och mage stog på schemat. Sen vart det ut till Vreta för sista gången den här kursen i alla fall. Rätt underhållande men ändå segt. Vissa av korna jävlades verkligen med dagen studenter, det var lite roligt.

Nu på kvällen har jag ätit middag på hg med Rikards vänner från hans klass. Dan mfl har lagt fram sina exjobb så nu vart det middag. Tidigt hem för mig dock eftersom jag ska köra imorgon. Är ju även utsparkad av Cajjo som har sina tjejkompisar över helgen så inatt ska jag, Rikard och Dan sova alla tre i ettan =P. ärligt så tycker jag att det suger mer eller mindre, jag accepterar det men det ska helst inte hända igen.

Imorgon ska vi i alla fall till fiahemmets öppna hus och förhoppnignsvis hittar vi en lite kisse. Om inte så kanske mingel (från slaka) får följa med hem. Ska jämföra och kolla lite i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0