Fortsatt omotiverat

Den här veckan är verkligen tung. Jag är så galet omotiverad till att plugga och allt som måste göras känns som tunga stenar på mina axlar. Imorgon är det fredag och sen börjar helgen. Behöver väl plugga över den med men den ska inledas med en sen kräftskiva för säsongen imorgon med de finaste vännerna. Minst 14 glada själar blir vi här som ska kalasa! På söndag blir det först jobb på Slaka, ska spana lite efter någon katt då, om de dykt upp något nytt i karantän och sen på em blir det ängstugan! =D

Efter helgen hemma med hästarna och fina vänner så gick verkligen luften ur mig, eller kan det kanske vara lite höstdepp i samband med att det verkligen börjar mörkna nu och att ingen träning har blivit av på två veckor. Nej jag är inget fan av hösten, hur fina alla löv är. Nu längtar jag bara till advent (vilket är sjuuuuukt långt bort) med alla ljus och snön som i alla fall gör livet lite ljusare!


Mycket snö var det på nyår förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0