Länk och bra känsla!

Hej. Nu ska jag länka till ett inlägg i en blogg som jag länkat tidigare. Philip Lailani jobbar som personlig tränare och det är hans blogg jag började följa. Nu har han gästbloggare flera dagar i veckan och på måndagar skriver Mange och djurrätt. Den här veckan tog han upp mitt hjärteämne, havets djur och Sea Shepards insatser. Läs HÄR vad han skriver. Var tvungen att skicka en uppmuntrande kommentar om att det jag brinner för äntligen tas upp på en stor blogg och fick svaret:

Oj!Tack så hemskt mkt Sara. Det där var ingen dålig komplimang inte, speciellt när det kommer från någon som verkligen vet vad hon talar om! Verkligen tack från hjärtat.
Håller med dig, Philip ska ha ett enormt tack för att han låter mig få skriva om djurrätt så det kan nå ut på det här sättet. Vet att det inte alla gånger är enbart positiva röster för att jag skriver här men Philip ska ha en stor eloge för att han låter information om djurens helvete komma fram. Visar väldigt väl vilken stor djurvän han är själv.
Fortsätt blogga Sara, fortsätt länka runt för det ger mer effekt än man kan tro. Jag började mitt engagemang för djuren för att jag följde en länk om djurtest av ren nyfikenhet och du ser vad det blev av det..

Stor kram tbx och tack för att du gjorde min dag!



Så ALLA, läs, ta del av och värna om djuren i haven

Pilotvalar slaktas varje år på färöarna, Sea Shepard kämpar varje år för att de ska få leva. Just denna ystra krabat lever säkert i Gibraltar sund (om man bortser från den tunga båttrafiken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0