Mer ridning

Vi har börjat föra lite diskussion med ängstugan där jag rider om att vi kanske kan börja vara medryttare på några hästar under helgen. I måndags pratade vi om detta med Maria som jobbar och Åsa som rider i min grupp ska börja hjälpa henne med hennes ena islandshäst, dessutom så var vi andra även varmt välkomna att börja rida och hjälpa till med fler hästar. Så på söndag ska vi dit och kolla över vad de är som hästar som det behövs hjälp med, lät som det var en del unghästar osv. Till en början så kommer vi inte betala eller något utan hjälpa till i stallet och mocka med mera. Så nu hoppas vi att detta blir toppen och det blir mer hästar för min del.

För att fortsätta på hästspåret så red jag i måndags. Vi i gruppen gjorde ett byte från de hästar vi brukar rida så jag red Itano och det gick helt ok men jag saknade Zambrano massa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0