morgonmjölk

Klockan ringde så vacker (eller?) 06 imorse. Släpade mig upp och kom iväg till Vreta för att observera morgonmjölkningen. Idag hade häxan surtant ersatts av en glad skötare och två trevliga killar. Har sovit/vilat 1h nu och fått i mig mat. Egentligen skulle jag inte träna idag men bokade in mig på Kettlebells bas. Har aldrig gått på det och vill verkligen prova. Problemet har vart att bas passen som man ska börja med alltid ligger 12-13 typ så då hinner man inte. Men idag så! Sen ska jag och Camilla skriva lite, fixa protokoll till nästa vecka i första hand i alla fall.
Sedan blir det att skynda hem för att åka ut till stallet med Rebecka och Johanna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0