redan trött

Kan börja med att informera er som tänkte på mig igår kväll att vi fick rida inne (i dammet) och vi blev inte blöta. Det gick rätt bra fram till slutet. Man kan sammanfatta det som att ingen av oss fått koll på galoppombyten än men övning ger färdighet. Annars var Zambrano riktigt fin igår och det är så kul att känna att jag fortfarande lär mig massa.

Nu sitter jag efter en dags skola och pluggar. Jag är redan trött efter inte ens 2 skolveckor och förkylningen smyger sig på. Tränade danspass idag som var grymt rolig men halsen tog smällen och imorgon blir det vila.

På söndag ska Carro med till Slaka för då är det öppethus. Ni linköpings bor kom gärna dit 11-14 är det som gäller och ge gärna en av våra fina kissar ett nytt hem. Själva ska jag och Carro försöka låta blir att få med oss dessa söta flickor hem, Lisa och Unna:


bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0