sömnig

Att jag inte somnat under dagen är lite av ett under. Hade ju dock en mycket mycket trevlig eftermiddag i sällskap med Beaver. Men innan dess åkte vi till jägarvallens djurklinik och vaccinerade snacks. Det gick bra, dock blir det skärpning med tänderna på det lilla djuret då hon hade en del tandsten. Eftersom jag vet hur det kan sluta då Stina har problem med det så önskar jag inte att samma händer med Snacks. Så började göra rent tänderna lite på henne idag. Det gick helt ok.

Juste, Beaver. Vi shoppade och snackade. Hittade ett par jeans och två toppar. Mycket bra! Var typ 6mån sen jag köpte jeans sist, eller ännu längre.

Men nu ska jag sova!


Stina i somras i Frankrike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0