Sova ut

Låg upp till 03 igår och kollade på avsnitt av Pretty Little Liars. Rikard kom hem 1,5h senare och vi klev upp vid 12. Riktigt skönt att sova ut och slappa. Ska om två timmar iväg till slaka djurhem och gå med mitt första pass. Kommer gå med 2-3 pass innan jag börjar jobba som ordinarie. Skulle egentligen ut och promenerat på morgonen men så vart det ju inte. Imorgon blir det gympass igen vilket resulterar i inget konditionspass denna veckan (om man inte räknar ridningen) utan tre styrkepass.
Tycker det är så drygt att alla roliga konditionspass alltid ligger på kvällarna. Så man måste hem efter skolan och sen tillbaka till campushallen. Förut har jag aldrigt tyckt att det var ett problem men nu har jag blivit bekväm med att alltid gå till gymmet direkt efter skolan. Aja nej ett bodyjam pass eller afro någon dag ska man väl kunna orka ta sig iväg till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0