uppe med tuppen

Idag ringde klockan 06.45 för att jag skulle åka och jobba. Kändes inte superlockande där och då men när jag väl kom ut såg jag att det var en fantastisk höstmorgon och det kändes inte alls särskilt jobbigt längre. Inledde dagen med en promenix med inackorderingsvovven, en lite cairnterrier tös. På katthemmet har vi fullt som vanligt med små liv som söker nya hem. Klara för omplacering har vi 4 katterflickor som ännu inte tingats och sen är karantänen full också.

Tänkte att jag kan böra göra lite reklam för de katter vi har för omplacering. mest kris just nu är Lisa och Unna. De var bokade men det togs tillbaka. Lisa är ca 2 år och kom in i maj har jag för mig till katthemmet med sina 4 ungar. 3 av ungarna hittade snabbt hem, men Unna är en blyg tjej som behöver mycket kärlek för att ty sig. Även mamma Lisa är lite blyg men går att gosa med nu och är snäll att hantera. Dem vill gärna flytta tillsammans. De här två tjejerna skulle behöva ett lugnt och kärleksfullt hem där man låter dem ta tiden de behöver för att krypa ur sina skal. Jag tror de då kommer bli fanstastiska katter att ha hemma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0