Vad är det för fel på folk och annat ibland?!

Är riktigt irriterad på flera saker.
För det första har vi en obligatorisk SKITKURS i skolan som innehåller moment som redan överlappar med saker vi täcker i biologikurserna. Men universitetet har sagt att alla masterstudenter ska läsa den, man kanske ska kolla upp först vilka som behöver det? Dessutom så gör denna 3hp kurs att vi måste läsa mer än 100% och det är helt oacceptabelt för alla andra biologikurser är också obligatoriska. Det finns ingen som skriver på ett jobb för mer än heltid och som inte får ersättning för övertid och detta är mitt jobb och jag har varken tid eller lust att jobba mer och inte får jag pengar heller! dessutom kommer vi behöva lägga den här kursen utanför våra 120hp i examen eftersom vi då läst 3hp för mycket. Så nu har jag startat ett litet krig mot universitetet; det bästa: våra lärare är med oss!

För det andra hatar jag människor som inte gör det de ska och inte ställer upp. Pga sådana människor måste nu Rikard rycka in som entrévärd 4 nätter i rad! Han har äntligen tagit tag i skolan han har blivit klar med SOF och vi skulle få tillbaka vårt förhållande men nej pga vissa lata, egoistiska f?&%¤ så blir det bara skit.

Och för det sista så har det vart bra väder hela dagen, sen börjar det droppa när jag cyklat 100m från campushallen. Jaja lite regn är ok, men inte ska det räcka där utan himlen öppnar sig! Och sen slutar det lagom tills vi är hemma. Förbannade väder!


såhär glad blev jag på regnet


å den här grabben och hans vänner vill jag skicka på övrigt ovanstående

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0