Vargpussar och barbacka mys

Trots feberkänningar tog jag mig till skolan imorse. Efter en lite lektion i excel så åkte vi till kolmården för att planera våra projekt. Vi fick hälsa på pojkarna (vargar) som var glada att få uppmärksamhet och visade det med pussar. Kommer fota under projektveckan sen då vi ska spendera varje dag inne i deras hägn. Sov i 1,5h när jag väl kom hem och mådde riktigt risigt. Feber hade jag också när det var dags att åka till stallet. En alvedon och en söt mule senare så mådde jag bättre. Barbacka på finaste Zambrano vart det och han kändes riktigt riktigt fin sista halvan av passet, bara jag och inte riktigt sköter mig jämt.

Imorgon är vi schemafria och jag ska sova ut och sedan blir det plugg för hela slanten eftersom jag verkligen inte orkat idag och mitt huvud har sagt emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0