3h på gymmet

Jag är nöjd med dagen. Hade ju presentation på fm som gick bra, sen pluggade jag fram tills 16 då jag drog till gymmet. Imorgon ska jag kolla igenom vår final av rapporten och läsa artiklar. Det kommer gå fint.

Men hur kan man spendera 3h på gymmet. På schemat stog rygg och biceps idag. Körde igång och tog mig igenom halva passet till strax innan 17, då Jenny hörde av sig som jag egentligen skulle tränat med och frågade om jag var kvar på gymmet. Så jag väntade in henne med 20 min PW, sedan körde vi marklyft. Här var klockan typ 17.45 istället. Då Kristian, vart pass jag är på ca 2-3 ggr i veckan frågar om vi inte ska gå på hans pass 18: BST (body weight suspension training). Ok, tycker vi. Har aldrig provat så. Men det var kul och en bra hel kroppsstyrka. Så vid 19 kommer jag från gymmet. Med 3/4 pass av det planerade (de viktiga övningarna avklarade), 20 min extra PW och 45 min BST. Men jag känner inte att det är fel när jag gör något jag trivs med och tycker är kul kring människor som får mig att må bra. Dessutom 3h är ju inte effektiv tid, vila är ju också viktigt =D

Imorgon: Första mätningen sedan HGD drog igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0